Dul Gantikan Peranan Dhani Di Konser Dewa 19 Yang Di Adakan Di Malaysia

 Dul Gantikan Peranan Dhani Di Konser Dewa 19 Yang Di Adakan Di Malaysia

MAFIAREVO - Musisi Ahmad Dhani diyakinkan akan tidak ada dalam konser reuni Dewa 19 yang akan diadakan di Stadion Malawati Shah Alam, Kuala Lumpur, Malaysia pada 2 Februari 2019. Dhani mesti mendekam di LP Cipinang sesudah divonis bersalah oleh Pengadilan Negeri Jakarta Selatan atas masalah ajaran kedengkian yang membuat mesti mendekam saat 1,5 tahun di penjara.

Meskipun begitu Band Dewa 19 masih akan mengadakan konser di Malaysia serta tidak dipengaruhi dengan apakah yang berlangsung pada Dhani.

Berita paling baru mengatakan, Abdul Qadir Jaelani, putra dari Dhani akan menukar tempatnya dalam konser itu Hal tersebut diutarakan band Dewa 19 dalam upload di account alat sosialnya.

"Baladewa Malaysia, Here it is, ABDUL QODIR JAELANI (Dul Jaelani) on Keyboard!!! #DulJaelani," catat account sah Dewa 19.

Dalam peluang itu, Dul mengakui telah mendapatkan restu dari sang bapak untuk menukar peranan dianya waktu konser Dewa 19 di Malaysia awal Februari yang akan datang.

"Nuwun sewu ya Bapak @ahmaddhaniofficial permisi... Serta Terima kasih pun untuk Dewa 19 yang telah mengijinkan aku untuk menukar tempat Bapak aku di Malaysia," upload Dul menjawab pengakuan remi group band Dewa 19.

"Minta membantu doa ya guys, mudah-mudahan saya dapat. Amin," pungkasnya akhiri pemberitahuan dianya yang akan menukar peranan Ahmad Dhani di konser Dewa 19 di Malaysia.

Share:

Popular

Labels

Blog Archive

Recent Posts